Συχνές ερωτήσεις

πλοήγηση / προϊόντα / παραγγελία

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

Πώς συγκρίνω προϊόντα μεταξύ τους;

Τι είναι το Public Marketplace;

Στα Public εξελισσόμαστε για τους πελάτες μας και δημιουργούμε το Public Marketplace, έναν μοναδικό online προορισμό αγορών μέσα στο public.gr! Φέρνουμε σε επαφή αξιόπιστα καταστήματα με τα οποία συνεργαζόμαστε με τους επισκέπτες μας για να προσφέρουμε ακόμα περισσότερες επιλογές στο μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο e–commerce site στην Ελλάδα.

ηλεκτρονική αγορά & πληρωμή

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

Πώς εξαργυρώνω τον κωδικό έκπτωσης που έχω;

Εισάγετε τον κωδικό στο πεδίο «Κουπόνι προσφοράς» κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελίας και πατάτε το κουμπί "Εξαργύρωση".


παρακολούθηση παραγγελίας

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σας καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

• να μην έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας
• να έχετε καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

 

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε μπορείτε να δείτε το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σας εδώ πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σας και επιλέγοντας "παρακολούθηση παραγγελίας".

Εναλλακτικά, ρωτήστε μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σας τηλεφωνικά ή στείλτε μας email εδώ

Στάδια παραγγελίας

αλλαγή / ακύρωση / επιστροφές

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Τηλεφωνικά στο 2108181333 (από κινητό ή σταθερό) πατώντας επιλογή 2.
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)

2. Μέσω email συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας εδώ >

Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία αποστολής με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Τηλεφωνικά στο 2108181333 (από κινητό ή σταθερό) πατώντας επιλογή 2.
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00(αστική χρέωση)

2. Μέσω email συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας εδώ >

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε με 2 τρόπους εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε ! (Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από το τιμολόγιο αγοράς)
1| Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία σε οποιοδήποτε κατάστημα Public προσκομίζοντας το τιμολόγιο αγοράς.
2| Αποστέλλοντάς το/τα με δικά σας έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, σε ένα από τα καταστήματα Public εσωκλείνοντας το τιμολόγιο αγοράς. περισσότερα εδώ >

επικοινωνία!

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Η ομάδα του Public Business είναι δίπλα σας για ό,τι χρειαστείτε.

Επικοινωνήστε μαζί μας καθημερινά με 2 διαφορετικούς τρόπους:

  • Συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας και το αίτημά σας στη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται εδώ.
  • Καλώντας μας στο 2108181333 (από κινητό ή σταθερό ) με αστική χρέωση, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 9μμ και Σάββατο 9πμ - 8μμ.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;

Προσωπικά δεδομένα

Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου εδώ



Στα Public Business θα βρείτε...

Ειδικά Προνόμια

μόνο για B2B πελάτες

Γρήγορη Παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

Προσωπικός Σύμβουλος

Είμαστε εδώ για ό,τι χρειαστείτε.